حتما نظرات خودرا وارد کنید.

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
غزل یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:42 ق.ظ http://jadooye-mahtab.blogsky.com/

سلام . ممنون که به من سر زدین . مثل اینکه وب لاگ شما ورزشیه . شاید به دردم بخوره . به هر حال موفق باشین . شاد باشی .

نغمه دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:40 ق.ظ http://samareh.blogsky.com

سلام.موافقم

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:52 ب.ظ

حسین پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:31 ب.ظ

وب لاگ شما ورزشیه و من عاشق ورزش هستم از شما ممنونم خیلی وب لاگ خوبیه خیلی به دردم خورد موفق باشین

عباس چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:28 ب.ظ

من یکی از موی تای کاران ایران هستم و از این که شما در مورد سیاوش کهربا نوشتید ممنونم ولی در شهر ارومیه که سیاوش کهربا اهل انجاست قهرمانان بهتر و ژر مقام تری وجود دارد از جمله استاد فرشید کریمی که چهار دوره قهرمانی جهان را دارد در تایلند و اسپانیا و ... وی پیشنهادات زیادی از کشور های مختلف دنیا از جمله تایلند (ذادگاه موی تای) داشته و دارد از شما می خواهم در مورد این ورزشکار معتبر ایرانی در جهان تحقیق کنید و از وی برای زحماتش تشکر کنید
مرسی متشکرم.......

صادق سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:51 ب.ظ

از تونی جا و موی تای بیشتر بنویسید و آدرس سایت موی تای را هم درج کنید متشکرم

احمد پیری چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ب.ظ

عرض سلام دارم به کلیه ورزشکاران از جمله موی تای کاران ایران . من احمد پیری هستم از تبریز که زیر نظر استاد اقای اکبر محمودی در سبک موی تای در حال فعالیت هستم و نزدیک به 1 سال است که این سبک را انتخاب کرده ام و خیلی خوشحالم که سبک خوبی را انتخاب کردم ودر نوبت خودم از استاد بزرگ آقای حمدالله عبادتی که همیشه زحمت میکشند تشکر و قدردانی میکنم. موفق باشید.

احمد پیری چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:49 ب.ظ

عرض سلام دارم به کلیه ورزشکاران از جمله موی تای کاران ایران . من احمد پیری هستم از تبریز که زیر نظر استاد اقای اکبر محمودی در سبک موی تای در حال فعالیت هستم و نزدیک به 1 سال است که این سبک را انتخاب کرده ام و خیلی خوشحالم که سبک خوبی را انتخاب کردم ودر نوبت خودم از استاد بزرگ آقای حمدالله عبادتی که همیشه زحمت میکشند تشکر و قدردانی میکنم. موفق باشید.

نصرت شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ق.ظ

چرا در وبلاگتان نامی از استاد مهدی واحدی نمیبرید

محسن طباطبایی جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:16 ب.ظ

خیلی خوب اموزنده بود
موفق باشید
کیک بوکسینگ یزدانشهر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد