مطالبی در مورد یکی از قهرمانان سبک موی تای:

این قهرمان  سیاوش کهربا نام دارد.او چندبن بار در مسابقاتمعتبر جهانی در تایلند وقزاقستان شرکت

کرده ومقامهای ارزشمندی را برایایران کسب کرده وهم اکنون یکی از اعضای فیکس تیم ملی است.او

مسئولیت کمک مربی تیم ایران را نیز  به عهده دارد.وتیم استانیآذربایجان غربی که تیم اوست همیشه

در مسابقات کشوری مقام اول را به دست می آورد.واو یکی از ارزنده ترین افرادی است که به ورزش

۵و مردم خدمت میکند ولی متاسفانه در ایران کسی قدر او رانمیداند.

 بسیاری از کشور ها خاستار خرید این بازیکن به عنوان مربی تیم کشورشان به وی پیشنهاد داده اند

ولی من که یکی از شاگردان او هستم نمی دانم چرا در فدراسیون ایران برای او ارزشی قائل نیسند

او در میان مردم محبوبیت خاصی دارد وهمه برای او احترام خاصی قائل هستند ولی متاسفانه ازطرف

فدراسیون اصلا آنگونه که باید باشد از او قدردانی نمیشود.

 

نظرات 10 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:24 ق.ظ

خواهشن این قدر چرت نگو .هر کی ندوونه من بهتر از هر کسی میدونم که سیاوش کهربا یه قهرمان واقعی نیست و در مسابقات ۲۰۰۴ تایلند باخت و نقره گرفت و اون هم در رده کلاس پایین . به نظر من سیاوش جز تعریف کردن از خودش کاره دیگه بلد نیست در ضمن از کی تا حالا کشورهای خارجی خاهان سیاوش خان شدن که ما خبر نداریم .قهرمان واقعی کسی هستش که با تمرینات سخت بدن خودشو برای مسابقات سنگین موی تای اماده کنه و در مسابقات به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنه نه اینکه مثل سیاوش فقط تعریف کنه.

مسی شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:38 ب.ظ

ُُُفقط میگم ای ول سیاوش! امیدوارم یه روزی روی سکوی طلای المیک ببینمت. به حق امام رضای غریب!امیدوارم بعضی ها هم نظرات بی ارزش خودشون رو.......

صادق پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ب.ظ

من از موی تای بوشهر می نویسم.ما امسال مربی تایلندی چونگ رو به شهرمون برازجان اوردیم.احسان عدنانی در مسابقات جهانی۲۰۰۶تایلند سوم شد.شما فکر میکنید ما هم باید برای ایشان تبلیغ کنیم. هرکسی که واقعا خوب باشه و مغرور نباشه مطمعا مردم رز می دوستش دارن.

[ بدون نام ] دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:18 ق.ظ

بهترین مربی در ایران استاد بیژن صباغ است.

هری جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:41 ق.ظ

به نظر من ورزشکار بسیار فهمیده و خوبیه و شما هم آقای امیرخان برو خودتو بساز نه اینکه امثال آقای کهربا رو بخوای خراب کنی

سعید جودو جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:22 ق.ظ

سلام
سایت زیبایی داری با اطلاعات ورزشی مفید.
من هم مثل شما ورزش میکنم.در رشته ورزشی جودو.
امیدوارم تو مسابقات جهانی آقای کهربا اول بشه-شما که شاگردشی دوم بشی.
موفق باشید

شاهین سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ق.ظ

ای کسانی که ادعاتون ... پاره می کنه نه سیاوش کهربا زیره خاک رفته نه توی لق . باز اونه که از جیبش خیلی هارو تربیت کرد و آموزش داد تا به جایی رسیدن ولی لیاقت این بار سنگین و نداشتن و جو عشق لاتی تو کوچه ها برشون داشت حالا برین تا این محیط هم آلوده نشه

اشنا چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:16 ق.ظ

سلام
هرکی ندونه من میدونم که سیاوش اونی نیست که معرفی میشه زحمت زیاد کشیده تو موی تای ولی فایتر خوبی نبود روشش بازی خراب کردن بود سال ۲۰۰۶هم از جدول مسابقات و نفرات وزن کشی شده اطلاع داشت و از فرصت استفاده کرد۳نفر بودن و با یک استراحت بین ۳نفر به فینال رسید. ولی درکل حقش بیشتر از اینا بود تا افتضاح بار آورد وسازمان از فعالیت محرومش کرد

تای بوکسر چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ب.ظ http://www.ilamkickboxing.iranblog.com

مهدی کرمی هستم مسئولذ موی تای استان ایلام.سلام میدم به همه موی تای کاران چه قهرمان چه غیر قهرمان

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام مجتبی عزیزیان هستم در سال ۱۳۷۹ انتخابی بازیهای تایلند با دوست عزیزم سیاوش کهربا قهرمان و ژیشکسوت موی تای ایران در تیم ملی بودیم برای ایشان ارزوی موفقیت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد