به دستور رییس خانه جوان ورزش تعطیل است !

شاید نام دوست بسیار عزیزم " سیاوش کهربا " برای خیلی ها آشنا باشد . جوانی ورزشکار از دیار ارومیه که توانسته است عنوان قهرمانی جهان در رشته رزمی " تای بوکس را از آن خود کند . سیاوش قهرمان جهان و آسیا است و افتخاری برای شهرمان . او در خانه جوان سالها تمرین کرد تا شد قهرمان جهان اما امروز او شاگردانش را از خانه جوان بیرون کردند !

این قهرمان روزهای سختی را پشت سر میگذارد . او و شاگردانش قربانی " سیاست " شده اند . چند سالی بود که سیاوش و بسیاری از شاگردانش که همچون استادشان قهرمانان ملی ، آسیایی و جهان هستند ، با حمایت مدیران قبلی از امکانات سالنهای ورزشی خانه جوان استفاده میکردند ، اما چند روزی است که سرپرست خانه جوان این افتخار آفرینان را از دسترسی به امکانات سالنهای ورزشی محروم کرده است .

شرم آور آن است وقتی بدانید پشت پرده این ماجرا چیست . نادر قاضی پور را حتما میشناسید . او هم ورزشکار است و رییس هیات ورزشهای رزمی استان . قاضی پور البته دوست و رفیق گرمابه و گلستان اکبرلویی هم هست .

قاضی پور خیلی تلاش کرد تا سیاوش کهربا و شاگردانش را در انتخابات مجلس هشتم همراه خود و یا دیگران کند ، اما سیاوش نه مرد سیاست است و نه شاگردانش سیاهی لشگر نامزدهای انتخابات . مرد و مردانه ایستاد تا بازیهای کثیف سیاسی ، تشک و رینگ مبارزاتش را آلوده نکند و حالا دارد هزینه اش را هم میپردازد .

به فرموده اکبرلویی ( نادر قاضی پور ) سیاوش کهربا و شاگردانش نمیتوانند از سالن ورزشی خانه جوان استفاده کنند !!! این یعنی کشک ! یعنی گور بابای مدال و قهرمانی ! یعنی تا وقتی میتوانی قهرمان باشی که در خدمت منافع ما و دار و دسته مان باشی ! حمایت از قهرمان و ورزشکار هم هیچ معنی و مفهومی ندارد .......

حالا سیاوش و شاگردانش تمریناتشان را " زیر نور ماه " در " پارک ساحلی " ادامه میدهند . نمیدانم نادر قاضی پور یا اکبرلویی این قهرمانان را شبها در پارک ساحلی میبینند یا نه ؟ شرم و حیاء هم نعمت خیلی خوبی است !!!

آقای استاندار ! دریاب این قهرمانان غیر سیاسی را !

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:39 ب.ظ http://www.ghodrat2000.blogfa.com

سلام آقا ناصر وبلاگ جالبی داری اگه وقت کردی یه سری هم به من بزن

اصغر دهار یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:17 ب.ظ

من اصغر دهار هستم و در سال ۸۲بود که از استادم بهمن کوزه گر نام او و تعریفش را شنیده بودم و چندسالی بود که مشتاق دیدار او بودم ولی موفق به این کار نمی شدم تا این که در یکی از مسابقات استانی که در شهرستان بوکان برگزار میشد ایشان تشریف اورده بودند موفق شدم به ارزویم برسم اقای کهربا لیاقت تیم ملی وهم منتخب جهانرادارند که مربی گری کند باید از ایشان همایت شود

شاهین سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:30 ق.ظ

قهرمان با حمایت همه برای ورزش تن به تن نه ورزش پول بزن

برای سیاوش کهربا حمایت فدراسیون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد