استاد سیاوش کهربا

عضو کمیته فنی :استاد سیاوش کهربا

قهرمان جهان ،کمربند مشکی دان 4

مدیر استایل اولتیمیت فایت سبک اورینتال کشور

به دستور رییس خانه جوان ورزش تعطیل است !

شاید نام دوست بسیار عزیزم " سیاوش کهربا " برای خیلی ها آشنا باشد . جوانی ورزشکار از دیار ارومیه که توانسته است عنوان قهرمانی جهان در رشته رزمی " تای بوکس را از آن خود کند . سیاوش قهرمان جهان و آسیا است و افتخاری برای شهرمان . او در خانه جوان سالها تمرین کرد تا شد قهرمان جهان اما امروز او شاگردانش را از خانه جوان بیرون کردند !

این قهرمان روزهای سختی را پشت سر میگذارد . او و شاگردانش قربانی " سیاست " شده اند . چند سالی بود که سیاوش و بسیاری از شاگردانش که همچون استادشان قهرمانان ملی ، آسیایی و جهان هستند ، با حمایت مدیران قبلی از امکانات سالنهای ورزشی خانه جوان استفاده میکردند ، اما چند روزی است که سرپرست خانه جوان این افتخار آفرینان را از دسترسی به امکانات سالنهای ورزشی محروم کرده است .

شرم آور آن است وقتی بدانید پشت پرده این ماجرا چیست . نادر قاضی پور را حتما میشناسید . او هم ورزشکار است و رییس هیات ورزشهای رزمی استان . قاضی پور البته دوست و رفیق گرمابه و گلستان اکبرلویی هم هست .

قاضی پور خیلی تلاش کرد تا سیاوش کهربا و شاگردانش را در انتخابات مجلس هشتم همراه خود و یا دیگران کند ، اما سیاوش نه مرد سیاست است و نه شاگردانش سیاهی لشگر نامزدهای انتخابات . مرد و مردانه ایستاد تا بازیهای کثیف سیاسی ، تشک و رینگ مبارزاتش را آلوده نکند و حالا دارد هزینه اش را هم میپردازد .

به فرموده اکبرلویی ( نادر قاضی پور ) سیاوش کهربا و شاگردانش نمیتوانند از سالن ورزشی خانه جوان استفاده کنند !!! این یعنی کشک ! یعنی گور بابای مدال و قهرمانی ! یعنی تا وقتی میتوانی قهرمان باشی که در خدمت منافع ما و دار و دسته مان باشی ! حمایت از قهرمان و ورزشکار هم هیچ معنی و مفهومی ندارد .......

حالا سیاوش و شاگردانش تمریناتشان را " زیر نور ماه " در " پارک ساحلی " ادامه میدهند . نمیدانم نادر قاضی پور یا اکبرلویی این قهرمانان را شبها در پارک ساحلی میبینند یا نه ؟ شرم و حیاء هم نعمت خیلی خوبی است !!!

آقای استاندار ! دریاب این قهرمانان غیر سیاسی را !