استاد سیاوش کهربا

عضو کمیته فنی :استاد سیاوش کهربا

قهرمان جهان ،کمربند مشکی دان 4

مدیر استایل اولتیمیت فایت سبک اورینتال کشور

نظرات 7 + ارسال نظر
savalan شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:16 ق.ظ http://hvra.blogfa.com

سلام وبلاک خوبی دارینولی بهتره زود زمو به روزش کنید تا قابل استفاده باشه به وبلاگ ما هم سر بزنید ممون میشیم

محسن پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:10 ق.ظ http://www.ghodrat2000.blogfa.com

سلام دوست عزیز خوبی؟وبلاگت خیلی قشنگه واقعا مطالب آموزنده ای داره و من ازشون استفاده کردم راستش من تازه آدرس وبلاگت رو دیدم و متاسف شدم که چرا نتونستم زودتر بیام و از مطالب مفیدت استفاده کنم به هر حال ان شا الله از این به بعد زیاد مزاحمت میشم . راستی اگه وقت کردی یه سر هم به من بزن بای تا های[چشمک][بوسه][بدرود]

مهدی یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:32 ب.ظ

با سلام
من از شاگردان استاد هستم.متسفانه بخاطر ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد از ارومیه رفتم. مطالی رو که در مورد خانه جوان و اینکه مسئولین بچه ها رو از اونجا بیرون کردنو الان دیدم.خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم.یک بار تو اسفند اومدم سر بزنم ولی کسی اونجا نبود.الان استاد و بچه ها کجا تمرین می کنن؟لطفا جوابو برام سند کنید.در خاتمه هم از وبلاگ خوبتون متشکرم.

رضا جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ق.ظ

ایشان نام استادی را خراب کرده اند با کار های لواط کاری خود

سنه گیرن پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:09 ب.ظ http://velayat369.blogfa.com

گه گیر ایچینه سیکیم ننین گوت ورن منم گچمه سال ۸۷ سیحدن سچجیم بلین

شاهین سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ق.ظ

با سلام
من هم از شاگردان استاد سیاوش کهربا هستم خیلی ناراحت هستم که بخاطره سیاست و کوتاه فکری عده ای کار ندان استاد از امکانات محدودی که در اختیار داشت محروم شده است و امیدوار هستم که به زودی این قهرمان به لایق خود برسد و در این راستا حاضر به هرگونه همکاری می باشم.
( و برای افرادی که عرضه حرف زدن هم ندارن باید گفت که لیاقت روبه رو شدن بیش از نوشتن خالی است )

عرفان مکارم جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:30 ب.ظ http://yavarane-velayat.blogfa.com

سلام آ سیاوش

سلامتی دیگه انشاالله

ما به داشتن قهرمانانی چون شما احتیاج داریم

یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد