ده سال بی رقیب

Regina Halmich
رگینا هالمیش (Regina Halmich) بهترین بوکسر زن جهان جشن قهرمانی ده ساله خود را در سالن Nancyhalle شهر خود یعنی Karlsruhe آلمان برپا کرد.

این بوکسر 28 ساله توانسته است تا از مقام قهرمانی خود 10 سال دفاع کند و بدون شکست باقی بماند. به گفته خود خانم رگینا این ده سال، سختترین سالهای زندگیش بوده اند. او حالا که به گذشته اش نگاه می کند، می تواند نفسی راحت بکشد و جشن کوچکی بگیرد، این مطلب را رگینا هالمیش در جشنی که برای او در Nancyhalle ترتیب داده اند می گوید.

بوکسوگرافی
رگینا هالمیش در سال 1976 در شهر کارلسروهه (Karlsruhe) آلمان بدنیا آمد. بعد از دوران مدرسه و تحصیلش، او منشی یک وکیل دادگستری شد، اما در سال 1993 این شغل را کنار گذاشت و به سمت ورزش بوکس رفت و توسط Torsten Schmitz و تحت مربیگری Klaus-Peter Kohl به تمرین بوکس پرداخت. در آن زمان او در رده سبکترین وزن یا همان مگس وزن (Flyweight) بوکس می کرد.

در ماه آپریل 1994 او اولین مسابقه رسمی خود را با Finie Klee هلندی انجام داد که در آن موفق شد تا حریف خود را در پنج راند البته با احتساب امتیاز شکست دهد. در ماه های بعدی همان سال او توانست مسابقات دیگری را انجام دهد که البته تمامی آنها با برد پشت سر گذاشت.

در ماه نوامبر همان سال، یکی از مهمترین مسابقات او انجام شد. در آن مسابقه او برابر Cheryl Robertson انگلیسی بر سر عنوان قهرمانی اروپا (در رده مگس وزن) قرار گرفت که توانست در ده راند با احتساب امتیاز، رابرتسون را شکست دهد. بردهای او همچنان ادامه داشت تا اینکه در اول آپریل 1995 در لاس وگاس آمریکا از Yvonne Trevino شکست خورد. گرچه او حریف خود را یکبار به زمین انداخته بود اما جراحت زیاد صورت رگینا باعث شد تا حریف آنرا در راند دهم ناک آوت (KO) کند و عنوانش را بدست آورد.

در ماه جون (June) همان سال، او توانست با غلبه بر Kim Messer، دوباره مقام قهرمانی را از آن خود کند.


رگینا هالمیش در حال مبارزه
در سالهای بعد او مسابقات بسیاری بر سر مقام خود و عناوین دیگر انجام داد که در هیچکدام شکست را نپذیرفت. آخرین مسابقه او در 16 آپریل سال جاری (2005) برابر Hollie Dunaway بوکسور آمریکایی بود که توانست او را در شهر Magdeburg آلمان در ده راند با احتساب امتیاز شکست دهد و از عنوان خود دفاع کند.

آن مسابقه چهل و نهمین مسابقه مشت زنی رگینا بشمار میرفت. از این 49 مسابقه، او فقط یک شکست را از آن خود کرده است.

افتخارات
رگینا هالمیش همچنین در سالهای 1996، 1997، 1999 و 2003 توانست عنوان "هرم طلایی" یا همان Goldene Pyramide که به بهترین ورزشکار (زن) سال آلمان داده می شود را بدست آورد.

او همچنین از طرف فدراسیون جهانی بوکس زنان چندین بار به عنوان بهترین بوکسر معرفی شده است.

زنی خیرخواه
گرچه رگینا در رینگ خانمی خشن به نظر می رسد، اما او بانویی خیرخواه است. او همه ثروتی که از مسابقات و شغل خود بدست آورده را خرج خود نکرده و بخشی از آنرا تحت دو پروژه برای کمک به کودکان فقیر و بی سرپرست و کمک به از بین بردن بیماری ایدز اختصاص داده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد