X
تبلیغات
رایتل
موی تای و ورزشهای رینگی
  
 
 
آرشیو
 
یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1384
آماده سازی شرایط روحی:


سعی کنید اعتماد نفس خود را بالا برید. به خود ایمان داشته باشید و به این موضوع معتقد باشید که یک در دفاع از خود پیروز خواهید بود.

اما حریف را مهاجم را هیپگاه دست کم نگیرید، چرا که اگر او خود را قوی نمی دانست دست به حمله نمی زد.

تقویت سرعت در فکر کردن و تصمیم گیری
سعی کنید سرعت تصمیم گیری را در خود بالا برید. برای اینکار مثلا" می توانید تمرینات ریاضی حل کنید و یا بازیهای کامپیوتری به اصطلاح Arcade بازی کنید.

فکر کنید که در شرایط دفاع، به کدام قسمت بدن حریف می توان ضربه زد تا او ناکار شود. برای مثال، شکم، چشم، دماغ، بیضه و گلو اعضایی هستند که با ضربه به آنها می توان شخص را یا کاملا" ناکار کرد و یا سرعت را از آن گرفت.

تقویت سرعت در حرکت
سعی کنید سرعت حرکات خود را بالا برید. عضلات و اندام خود را آنقدر بزرگ نکنید که وزن آنها باعث کاهش سرعت حرکت آنها شود.

از ورزش و نرمشهای سرعت مانند طناب زدن، تمرینات با توپ و کاتاهای ورزشهای رزمی استفاده کنید.

در مقاله های بعدی، چگونگی انجام حرکت جهت دفاع شخصی آموزش داده خواهد شد.


برای عضویت در خبرنامه این وبلاگ نام کاربری خود در سیستم بلاگ اسکای را وارد کنید
نام کاربری
 
تعداد بازدیدکنندگان : 67136


Powered by BlogSky.com

عناوین آخرین یادداشت ها